poniedziałek, 31 marca 2014

change

I teraz krzyczę tylko TAK, TAK, TAK!! Jest pozytywnie, nareszcie. Jutro już kwiecień! Święta były magiczne - po raz pierwszy w moim życiu poczułam jakąkolwiek więź z moją mamą, cieszę się ogromnie. Chociaż dzisiejszy dzień nie należy do udanych, to i tak czuję się świetnie. Mam przy sobie kilku przyjaciół.. Tak, mam przyjaciół i mogę powiedzieć to otwarcie. Nie mogę opisać nawet tego, co czuję. Nie dam rady. Dużo ostatnio się dzieję, przeskoczyłam granicę - mam już 18 lat, haha. Czas pokazał wszystko, widzę wszystko wyraźnie od niedawna, trochę przejrzałam na oczy, a może nie.. Nie wiem, ale jest mi z tym dobrze. Lubię sobie od czasu do czasu tak poklikać w tą klawiaturę, robię błędy, ale nie przejmuję się tym. Nie lubię się czymś przejmować, a to częste u mnie uczucie. Muszę skończyć udawać, chociaż może dobre jest udawanie takiej śmiesznej, głupiutkiej. Zauważyłam, że ludzie lubią bardziej takie osoby, dziwne. Nie.. Normalne jednak. Tylko za naukę muszę się wziąć, to mój najgorszy rok pod tym względem. Za rok matura! Ale ja i tak będę podróżować :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz